Světoznámá značka Lasvit láká na českou premiéru filmu Breakpoint. Streamovat ho bude přes sociální sítě

Společnost Lasvit, známá hlavně svými skleněnými instalacemi na zakázku, uvede v příštím týdnu prostřednictvím svého YouTube kanálu online premiéru filmu Breakpoint, který v kostce prezentuje příběh jejího zakladatele Leona Jakimiče i značky jako takové.

Ve snímku vystupuje i umělecký ředitel společnosti a český designér Maxim Velčovský, konzultant značky Stephan Hamel, ale i slavný český tenista Radek Štěpánek. Zhruba půlhodinový příběh o známé české značce měl premiéru poprvé na podzim roku 2017 na milánském festivalu designových filmů.

V loňském roce pak snímek navštívil několik dalších filmových festivalů v USA. A nyní bude volně k dispozici od 30. ledna s tím, že 31. ledna pak proběhně "online" premiéra prostřednictvím našeho Facebooku, kde film okomentují a případné dotazy diváků zodpoví Maxim Velčovský a Stephan Hamel," informovala manažerka komunikace společnosti Lasvit Jitka Plchová.

Ukázka z filmu Breakpoint.

Od 31. ledna, kdy se bude Breakpoint streamovat od 17:00 hodin na Facebooku, bude film volně dostupný i na internetu.

S nadsázkou by se dalo říct, že film dokumentuje, jak Leon Jakimič odráží míčky na kurtu českého sklářství a designu. Celý film si Lasvit produkoval sám. A hrají v něm zaměstnanci firmy i její top management," dodává Plchová.

Leon Jakimič vyrůstal na severu Čech v rodině, která se sklem zabývala po generace. Přesto ho to vždycky víc táhlo na kurty, kde snil o triumfu na tenisovém grandslamu. Pak ovšem přišel  životní zlom a  jeho cesta se otočila o sto osmdesát stupňů.

Umění a sport nejdou v běžném životě úplně dohromady. I proto jsem chtěl tyhle elementy zasadit do filmu a vytvořit příběh o prozíravosti, která je spojuje,” říká o filmu režisér Kryštof Jankovec.

Prezident Lasvitu, který firmu před jedenácti lety založil, dokázal zkušenosti z tenisu zužitkovat i na poli designového skla. „Sklářství je v určitém směru jako tenis, kde si míček přihrává umění a řemeslo. Nejde přitom o výhru a prohru, ale o hledání společné cesty a lásky ke světlu a kráse,“ popsal Leon Jakimič.

Název společnosti vznikl spojením slov LÁska a SVIT. Firma se sklem často experimentuje a hledá hranice toho, co je možné ze skla vyrobit. Směr společnosti udává  jeden z předních českých designérů Maxim Velčovský, který je od roku 2011 jejím uměleckým ředitelem a ve filmu hraje jednu z hlavních rolí.

„Breakpoint je náš způsob, jak nekonvenčně popsat, co nás vlastně svedlo dohromady do té podoby, v jaké dnes Lasvit je. Už jedenáct let si snažíme udržet specifickou ‚DNA‘ firmy, kterou však není snadné převést do konkrétních slov. Věřím, že Breakpoint je nástrojem, jak tuto filozofii lidem přiblížit a inspirovat je,“ říká Velčovský, který bude ve čtvrtek premiéru filmu komentovat.

Ukázka z filmu Breakpoint.

Breakpoint bude k vidění od v 17:00 hodin. První vysílání pro široké publikum proběhne přes sociální sítě a divákem může být každý, kdo se v danou dobu připojí na profil společnosti na Facebooku. „Po celou dobu vysílání se diváci můžou v komentářích ptát na dotazy, které jim zodpoví Maxim Velčovský a Stephan Hamel. Pro ty, kteří si otázky chtějí připravit dopředu, bude film dostupný už o den dříve na našem Youtube kanálu," upozorňuje Jitka Plchová.

O Lasvitu

Progresivní česká společnost, která inspiruje svět svými skleněnými instalacemi na zakázku i unikátními kolekcemi svítidel a skla. Zakladatel společnosti Leon Jakimič kormidluje firmu s respektem ke sklářským tradicím, ale také s nehynoucím nadšením pro moderní technologie a odvážné designy.

V posledních letech značka přilákala do Čech mnoho světově uznávaných designérů a umělců, které nekonvenční česká společnost zaujala. Nezapomenutelné kolekce vytvořil Lasvit ve spolupráci s takovými hvězdami, jako jsou Campana Brothers, Kengo Kuma, Yabu Pushelberg, Nendo nebo Ross Lovegrove. Už od založení v roce 2007 se firma drží vize: Přinášet krásu, štěstí a kus Česka zákazníkům z celého světa.


Celkem
Sdílení

0 komentářů

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zveřejněn. Povinné pole jsou označeny *

*
*

.